reklama

Gorila z pohľadu skôr narodeného

Narodil som sa krátko po skončení druhej svetovej vojny, zažil som socializmus v ktorom som vytváral hodnoty za mizerný plat a v aktívnom veku som zažil aj jeho pád. Nebol som členom ani komunistickej strany ani som nepracoval v štátnej bezpečnosti. Verím, že mladých ľudí bude zaujímať aj názor skôr narodených.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

V roku 1969 som bol mladý chalan s veľkými ideálmi na svoj osobný pokrok a uplatnenie sa v spoločnosti. Keď som bol vo vrchole tvorivosti, pociťoval som obmedzovanie môjho rozvoja a veruže som sa sťažoval kde sa dalo. Všetko márne. Prišla „nežná revolúcia“ a ja som chodil pravidelne na mítingy a dožadoval som sa ako radový občan aby mi dovolili prehovoriť k národu. Nedovolili. Po rokoch možem konštatovať, že sme boli tak trochu oklamaný, lebo nám nikto nepovedal, že politici sa budú správať tak ako to ukazuje kauza Gorila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz to opäť vrie. Od „nežnej revolúcie“ som nemohol realizovať ani jeden môj vynález, pociťoval som opäť obmedzovanie môjho rozvoja a tiež som sa sťažoval kde sa dalo. Všetko márne. Prišla Gorila ako záchrana mojích ideálov. Bol som aj na prvom aj na druhom mítingu. Tiež som sa dožadoval aby mi dovolili prehovoriť. Nedovolili. Kauza Gorila je samozrejme veľký škanádl, ktorý si zasluhuje pozornosť. Ale odkazujem organizátorom, aby neboli skúpi k občanom, ktorí chcú pozitívne prehovoriť. Chcel som len podporiť pozitívne myslenie, povedať o mojích pocitoch a mojích skúsenostiach. Chcel som povedať, že darujem môj „vynález“, ktorý by priniesol Slovensku pracovné príležitosti, zamestnanosť a bohatstvo o ktoré nikto nestál ani za socializmu ani po „nežnej“, lebo stále išlo a ide jednotlivcovm len o moc – osobnú moc.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nuž Slovensko moje, riešme konflikty a názorové rozdiely kompromisom, zasievajme lásku a porozumenie, nebudme zase proti niekomu ale spoločne bojujem za niečo, bojujme za porozumenie, bojujme za lásku, priateľstvá a hodnoty akými sú česť, statočnosť a odvaha pozrieť sa aj do vlastného svedomia. Nemyslíme na svoje blaho ale myslíme na blaho spoločnosti a potom sa každému z nás bude lepšie žiť. Verte mi, že život je krátky ale krásny nie je v bohatstve zlata ale bohatstve rýdzej duše.

Filip Adamik

Filip Adamik

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som za kompromisy alle ak treba aj za radikálne riešenia kde dohoda nie je možná. Zoznam autorových rubrík:  Politika a spoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu